maanantai 10. huhtikuuta 2017

Easter decor egg with tin foil

Foliolla päälystetyt koristemunat



Pääsiäinen on pian ja minä olen syönyt suklaamunia. ☺
Jo aikaisemmassa postauksessa, minä kerroin, että kerään foliot seuraavaan askarteluun. Niin minä tein.

Easter is soon and I've eaten chocolate eggs. ☺
An earlier posting, I told you that I collect tin foils for the next crafting. So I did.



Vanha ja kulunut koristemuna sai uuden kiiltävän kuoren.

Old and worn decorative egg got a new shiny shell.



Olin niin innoissani, että päällystin vielä yhden pienen munan.

I was so excited that I covered even one tiny egg.


Sitten vain liimaa. 

Then, just glue.


Minä halusin olla varma, että väriä ja kimallusta  ei vain olisi liian vähän. ☺ Laitoin siis vielä kimaltavia koristeita. No, nyt säihkyy!! 😍

I wanted to be sure that the color and sparkle should not have too little. ☺ I put the more, sparkling decorations. And Now it sparkles !!😍 



En tiedä mitä mieltä sinä olet, mutta minusta siitä tuli ihana!

I do not know what you think but I think it became a wonderful!









Kun liima oli kuivunut, lisäsin lakkaa folion päälle.

When the glue had dried. I added a varnish on top of the tin foil.








Värikästä ja iloista Pääsiäisen odotusta kaikille! 💖


I wish the colorful and joyful Easter waiting for you! 💖



Lähetä kommentti