sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Kaitaliina vanhoista farkuista

Diy table runner from old jeans


Diy Table runner

Tämä idea syntyi, Monthly Makers contrast haasteesta. Minua inspiroi myös illalla ottamani valokuvat.

This idea was born from Monthly Makers contrast challenge. I am inspired by photographs that I took in the evening. 




Sitten muistin farkkukankaan, jonka minä valkaisin kesällä. Kangas näyttää tummalta yö-taivaalta.

Then I remembered denim fabric, which I bleach the the summer. The fabric looks dark night sky.



Minä ompelin palat yhteen. (farkkujen lahkeet)

I sewed the pieces together. (jeans legs)


Minä hapsutin kankaan reunat. 

I fringes the edges of the fabric.


Koska minä nimesin kankaan tummaksi Yö-taivaaksi. Oli siihen pakko laittaa tähtikuviot. Meidän perheen omat tähtimerkit.😉⭐

Because I named the fabric Night Sky. I had to put the constellations on the fabric.  The star signs of our family .😉⭐






Tumma ja vaalea. Kulunut ja kiiltävä. Kontrasti!

Dark and light. A worn and shiny. Contrast!






I hope you enjoyed this!


Lähetä kommentti