lauantai 5. marraskuuta 2016

Re-coated toilet table top


Uudellen päällystetty WC pöytälevy  



Minä tein pientä pintaremonttia. Kun sinä katsot valokuvaa, niin voitko heti arvata miten sen tein?


 I made a small surface renovation. When you are watching a photo, so can you immediately guess how I did it?

Spray maalattu pöytätaso

Näyttää hieman kivi tai betoni pinnalle, vai mitä mieltä olet?

Looks  like a stone or concrete surface, or what do you think?



Vanha pöytätaso oli tämän näköinen. Se oli kaikista kauhein ikinä!

Old table top looked like this. It was the most terrible ever!


Anteeksi, valokuva on huono. Ensimmäiseksi minä pesin ja hioin pinnan. Sitten minä laitoin teippiä ja sanomalehtiä  suojaksi.

Sorry,  the photo is bad. First, I washed  and sand the surface. . Then I put the tape and newspapers to protect.



Ehkä nyt jo arvaat kuinka tein tämän. Yllätys, yllätys!!

 Minä spraymaalasin sen! 


Maybe now you can guess how I did this. Surprise, surprise!!

 I spray painted it!



Muutaman maalikerroksen jälkeen, pinta näyttää kiveltä. 

After a few  layer of paint, the surface  looks like a stone.


Viimeisenä vaiheena oli lakkaus. Minä käytin venelakkaa. Se antaa hyvän suojan vesi roiskeille.

The last step was varnishing. I used the boat varnish. The boat varnish protect the paint surface from the water.



Maston spraymaali


Minä olen ollut tyytyväinen. Se oli huokea ja nopea tapa tehdä pieni remontti. Kuten huomaat, kaapin ovet ovat poissa.
Katso,seuraava postini ja minä näytän sinulle mitä kaapin oville tapahtui.


I have been satisfied. It was inexpensive and fast way to make a small renovation. As you can see, the cabinet doors are gone.
See the next post and I'll show you what happened cabinet doors.


Thank you for your visit, see you soon!



Lähetä kommentti