perjantai 21. lokakuuta 2016

Diy Glass Bottle lantern


Diy Lasipullo lyhty






Minä olen yrittänyt monta kertaa pullon katkaisua. Pullon reunat näyttävät aina kuin hain hampaat. Mrrrr!!
Se saa minut vihaiseksi.
Tänään minua onnisti! Kolmannella kerralla. Ah! Melkein täydellinen.
Alapuolella näet tarvikkeet.


I have tried many times to cutting the bottle. Bottle edges will always look like shark's teeth. Mrrrr !!
It makes me angry. Today, I got lucky! The third time. Ah! Almost perfect.
Below you can see supplies.




Katso mitä yleensä tapahtuu minulle! Mrr! See what usually happens! Mrr!


Minä käytin kynttilän liekkiä pullon kuumentamiseen. Viilennys kylmässä vedessä.

I used a candle flame to heat the bottle. Cooling in cold water.



Kolmas yritys,  melkein täydellinen!! Sinä löydät pullon leikkaus ohjeita Pinterestistä ja Googlesta.  

The third attempt, it is almost perfect !!You will find bottle cutting instructions from Pinterest and Google.

Onnistunut tulos käyttäen lynttilän liekki ja kylmä vesi.

The successful result of using a candle flame and cold water.




Pääsin vihdoinkin sekoittamaan betonia. I was able to finally mix the concrete.




Pullo laitettiin betoni massan päälle. Jätettiin kuivumaan.

The bottle is placed on top of the concrete mass. It was allowed to dry.



Koristelu, tapahtui  kynsilakalla. Laita tippa ja anna valua.

Decoration, it  happened  with nail polish. Put a drop and let drain.



Minä käytin mustaa, kultaa ja hopea kynsilakkaa. Sitten ei muuta kuin anna kuivua. Käytä!

I used black, gold and silver nail polish. Then nothing else, than let it dry. Use!




Joyful crafting moments for you!

Lähetä kommentti