sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Heart made of lily leaves

Liljanlehti sydän


Olen pitkään suunnitellut syksy koristeiden tekoa. Vihdoinkin sain jotakin aikaiseksi.
Minä olen kesä ihminen. Rakastan kesää, aurinkoa, lämpöä, vihreyttä, linnunlaulua....
Siksi minun  on ehkä ollut vaikeaa alkaa syksykoristeiden teko. 
No, Tässä yksi valmis koriste. Sydän Liljan lehdistä.


I have long planned to make Fall decorations. At last, I got something done.
I am a summer person. I love summer, sun, warmth, greenery, bird song ....
That's why I might have had a difficult to start to autumn decoration making. This one finished decoration. Heart made of  lily leaves.

Lily heart

Yksinkertainen. Mutta minun mielestäni se on kiva näin.

Simple. But I think it's nice that way.

'
Tässä mitä tarvitset.

Here's what you need.


Palmikoi lehdet. Solmi päät.

Braid the leaves. Knot the ends.


Tee kaksi sydän kuviota.

Make two heart pattern.


Liitä ne yhteen.

Connect them together.





Have a nice autumn and thank you for stopping by!


Lähetä kommentti